خانه / سایت اقتصاد آنلاین / فتح بازارهای صادراتی دنیا با برندینگ ممکن است

فتح بازارهای صادراتی دنیا با برندینگ ممکن است

محمد شریعتمداری اظهار کرد: اقتصاد تمرکزگرا شده است درحالیکه فعالیت‌های صنعتی باید به نقاط پیرامونی برود و همه‌چیز نباید در حوالی تهران باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی تصریح کرد: امید به کار و اشتغال در کشور وجود دارد و تقاضای تاسیس واحدهای صنعتی استان مازندران تا دی‌ماه امسال ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه باید نسبت به سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در کشور اقدام کرد و همدیگر را نیز تحمل کنیم، گفت: در توانایی‌های این کشور نباید شک کرد و آینده با همه سختی‌هایش درخشان است.

شریعتمداری با اشاره به اینکه فتح بازارهای صادراتی دنیا با برندینگ ممکن است، خاطرنشان کرد: از توسعه برندینگ به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت حمایت می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: از سرمایه‌گذاران حمایت می‌شود و باید شرکت‌های کوچک در هم ادغام و شرکت‌های بزرگ تولیدکننده و صادرکننده برای رقابت در دنیا ایجاد کرد.

شریعتمداری افزود: دستاوردهای انقلاب چشم‌گیر است، در فولاد از صفر به ظرفیت تولید ۳۳ میلیون تن رسیدیم، ۱۱۰ میلیون تن ظرفیت فولاد در حال اجرا داریم که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

وی با بیان اینکه همچنین در ۵۱ هزار نقطه کشور واحدهای جدید صنعتی در حال ساخت هستند، گفت: در حالیکه ۸۵ هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط در کشور وجود دارد، اما ۱۶ هزار تقاضای تاسیس واحد صنعتی جدید داریم که نشانگر امید به کار و تلاش است.

Let’s block ads! (Why?)

منبع خبر

درباره ی مهدی ذوالفقاری

همچنین ببینید

۱۰۰هزار زائر اربعین از مرز شلمچه راهی عتبات عالیات شدند

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به پایگاه خبری اقتصادآنلاین میباشد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.